Kokar ihop ett snabbt inlägg!

Idag: Åkte till Julies crib med riktigt god frukost. Åt oss mätta för en gångs skull! Gick ut med Masse, Julias katt!? Han ville nog rymma, haha! Efter lite party i bilen (som vanligt) landade vi återigen på Aktiverum. Gjorde oss av med lite kalorier och slipade lite på våra muskler. Konstaterade även att mina vrister är lika smala som Julias handleder. Ser ganska sjukt ut. Testade vår vighet och såg mina skor blinga väldigt mycket! That's that, that!



Igår: Träffade mina old school kompisar, haha! Så sjukt kul att se dem igen. Vi var i Matildas nya lägenhet på Elineberg, som btw är jättefin! Hade ingen aning om att de bodde i samma trappuppgång som Gurreburre! Där satt vi i alla fall ett bra tag, Tilda, Anna, Lina, André, hundarna Charlie och Otto och så jag, haha! Vi pratade om allt mellan himmel och jord, eller ja, Matilda pratade om allt mellan himmel och jord. Inget har förändrats! Förutom att nästa år är Tilda färdigutbildad lärare och Anna är färdig sjuksköterska och Lina gör sig ännu smartare med massa klok utbildning. Älskar folk med ambitioner! Ni är så goa tjejer! Vi ses ju snart igen. På lördag till och med för att då ska vi till "modell för en dag" på J.H Hus. Tack Pegah för att du skrev upp mig!
Senare på kvällen blev det äggmackor och sista delen av Hitlerfilmen "Förintelsen". Kan inte fatta hur folk överhuvudtaget kan få för sig att säga att det aldrig har hänt! Jag menar, har påven en rolig hatt eller!?



Ikväll: After work på Dahlbergs (trots att man inte har jobbat, haha). Men andra har ju det! Sjukt goda drinkar. Ses där!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0