Kvällen alla pratar om!

Jag känner att jag egentligen inte borde skriva ett ord om festen i lördags, men jag måste bara förklara mig lite. Jag hade inte ätit mer än en macka på hela dagen. Jag hade stressat hela dagen och hade nog förmodligen en puls på 7892. Jag kände att kvällen var förstörd redan innan den hade börjat men att jag skulle göra det bästa utav situationen. Well, situationen blev kanske inte den bästa. Men jag hade en sjukt rolig kväll, så länge den varade i alla fall, haha!
Guray's lägenhet (en etta) var fylld med folk. Fanns nästan inte plats för folk att sitta, haha!
Anypoo, slänger in lite bilder för det är trots allt så man förstår bäst hur vi hade det!










Resten av bilderna hittar ni på ansiktsboken.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: DAJANA

hahahaha nää tyvärr inte han, utan hans homie. :( Men jag är still näraaaaaaaaa.. haha nää skojar, ögongodis is the shit :D

2009-03-31 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0