Lonely!

Ja, idag var det inte så mycket att hurra för på jobbet! Ganska ensamt idag. Min bil fick knappt något sällskap alls. I alla fall på ett tag, haha! Sjukt tråkigt att sitta på jobbet när man vet att alla andra festar. Men nästa helg är det min tur! Och då har det även varit löning! Fett ös hemma hos födelsedagsgrisen Gurre då! Be there or be square!
Anypoo, så här ensam var min bil idag. Fällde en tår för honom.


Och när vi ändå pratar om att vara ledsna så kan ni få ta en titt på Nato när han surar för att han inte får hänga med mig i badrummet när jag sminkar mig på morgonen. Haha, han är så sjukt söt. Man säger till honom att gå ut. Ut går han i alla fall. Men han är smart, han lägger sig precis utanför. Min bebis!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahaha aww han e så söt!!



mannen vafan har du köpt? hahaha..

till mina skor :|??? gör mig nyfiken nu säg istället :D HAHA

2009-03-22 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0