Lördagskarate

Jag säger som alla andra brukar säga i sina bloggar när de inte orkar skriva något: "En bild säger mer än 1000 ord".
Fast vissa av de här bilderna hade nog i och för sig behövt sig en rejäl beskrivning, haha! Sjukt bra kväll som vanligt! Och stort tack till Elle-Belle för att vi fick komma till din lya!









Och så ett eget litet avsnitt om ett par fötter:
Det finns en väldigt vacker tjej i vår stad. Det ingen vet är att det vilar en förbannelse över hennes fötter. På lördagskvällar byter hon fötter med ingen mindre än Shrek!

Nej, men seriöst Julie råkade tappa ett bord sin tå, hur hon lyckas är en annan femma. Söta fötter dock! Ehm!?
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fylle-Flädie

Hahaha! Vilken kväll. Jag bara älskar min frusna jordgubbspistol! Synd jag mixade sönder den :). Ännu en lyckad night out för oss då- lets do it again soon. Pusspuss!

2009-03-10 @ 19:34:06
Postat av: Ako

Har inte sett dej på länge!!!

2009-03-11 @ 22:23:58
Postat av: Micki

Haha tack ;P inte helt nöjd men orkar inte mer nuuuu hihi. Men gumman kolla i kolumnen på vänstersidan längst ner på min blogg, det står blogg design där :) där står hur man gör och du kan ladda ner färdiga och sen ändra mer om du vill! Det är enkelt och du klarar det TRO MIG! Ge det en chans först annars, självklart hjälper jag dig hihi :) Puuuss!

2009-03-11 @ 23:39:48
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: MANDAAH

omg , fan va fula tår.

2009-03-11 @ 23:52:20
URL: http://mandapandaa.blogg.se/
Postat av: My toes :P

Hey!

They've been through a lot! Haha!

Jag är mighty proud över mina trolleritricks!

2009-03-12 @ 12:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0