Lovely day!

Gud, vilken underbar dag att vakna till! Blev i och för sig väckt, men det var lika bra! Hoppade upp ur sängen och slängde på mig kläder. Stack och åt frukost med en kompis, sen åkte vi en sväng till en kyrkogård för att tända ett ljus. Jag blir alltid lika sentimental när jag är på en sådan plats.
Jag är nog kär i solen, så fort den tittar fram så blir allt mycket finare! Är det inte så? Folk blir till och med trevligare!
Så här såg det ut idag:

I freaking love it!
Nu är jag hemma igen, ska gå en långpromenix med Nato och senare ikväll blir det träning med Nikopiko-päron-pung! I helgen jobbar jag natt, ganska trist. Men dagarna är helt uppbokade med Julie-time, sushi-time, Malmö-time, Mölle-time och baknings-time. Får se till och inte sova så länge då! Är det helt fel att jag mår bra eller?
Gotta run!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Uffe

COOLT!!!!!

Ja har jour i helgen!!!!!

Då e de dreamteam som håller stället flytande!!!!!

2009-03-20 @ 09:33:32
Postat av: Emily

Fan va nice Tuffe-Uffe! Du ska få tjänar pengar i helgen då ;)

2009-03-20 @ 11:07:18
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: R

Klart du ska må bra!!! Hur var Entré?

2009-03-20 @ 22:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0