Melodifestivalen... typ

I fredags åkte Igor, Nikolina och jag till Malmö. Tanken var ju att vi skulle åka dit tidigare så att vi kunde shoppa lite och äta någon god mat. God mat blev det i alla fall inte. Vi hann inte mycket på de få timmarna vi hade på oss innan genrepet började. Det slutade med att Nikolina stress-shoppade och nästan slog sig fram i kön till provhytterna. Jag köpte bara en fin sommarkjol, utan att ens ha testat den först. Satt dock jättefint på när jag kom hem.

Ja, och Julie du får låna den när du vill, hehe!

Efter snabbshoppingen hade vi knappt tid till att äta innan vi skulle befinna oss på Malmö Arena för att se genrepet av melodifestivalen. Så det blev en cheeseburgare var. Lyxmiddag, haha!
Väl på Malmö Arena satt vi och beundrade den sjukt fina, stora och nybyggda arenan. Globen kan gå i pension!
Schlager är kanske inte riktigt min kopp te, men det var faktiskt en mycket bra och underhållande kväll. Roligt också att Darin kom som "överraskningsartist", synd att han inte tog med sig Kat deLuna bara. Hade dock Nikolina brevid mig och hon är ju nästan en kopia utav henne. Här är lite suddiga bilder:


På väg till arenan

Här satt vi. Förbandet. Föredetta Wallmans-artist, såg helt besatt ut!

Petra Mede, lätt bäst! Älskar henne i "morgonsoffan".

Agnes och hennes guldiga och övertajta dräkt + fluffet!

Någon tafsar på Agnes. Sara D F. Lammköttet från Next 3 som Niko diggade. Darin, smågay!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0