Mr Wright!

Det som är roligt med att jobba natt är att man kan prata med de som är födda i "fel" tidzon haha. Som till exempel min mammas bästa kompis Dotty och hennes son Adam Wright som jag bodde hos i New Jersey. Han är alltid lika flippig och rolig. Och nu har han även gått och blivit polis. Sist jag såg honom var han fortfarande en liten finnig mes som bara bråkade med mig hela tiden, haha! Men hör och häpna, vissa killar kan faktiskt mogna även om det tar j'vligt lång tid för vissa, haha!
Adam kommer kanske till Sverige i sommar. Vem är att visa honom att vi "swedes" festar bättre än alla jänkare!? Här är i alla fall ett litet utdrag från vårt samtal idag. Slutade dock med att han fick ett "call" och skulle ut och jaga busar. Vem vet, kanske hamnar han i MTV's Busted någon dag, haha!

Adam - Hey you!

Emily - Well hello there!

Adam - I'm bored

Emily - So am I

Adam - You're not sitting in a patrol car on the side of the road.

Emily - No, I'm actually in a warehouse guarding nothing but crap!

Adam - That's fun! There got to be something you can do in there!? Take up roller hockey and skate around! So how about I come to Sweden this summer?

Emily - You really wanna come, cause you should! I'm getting my own apartment soon!

Adam - Oh really, is it going to be the ladies pimp pad?

Emily - It sure will be!

Adam - I'm sleeping on your couch!

Emily - No no no, VIP's like you get the master bed!

Adam - Are you coming onto me?

Emily - I don't know... am I?

Adam - Well, knowing that you're about 4000 miles away, it would be the best booty call in history! Also the most expensive!

Emily - Hahaha, you make me laugh so hard! Let's meet halfway.

Adam - The middle of the ocean?

Emily -Yeah, I'll be there in my canoe!


Goofy himself!

Hoppas han kommer!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0