MVG!

Har ju som sagt börjat tappa sjukt mycket hår, och man vill ju inte gå och bli Skalle-Pär vid 23 års ålder. Så min mamma var världens ängel och köpte detta till mig:
De omtalade Priorin. Vi ses om 2 månader igen håret mitt!

Och en annan rolig sak som hände för några dagar sen, som jag absolut inte fick lov att skriva om i min blogg. Men jag måste, för jag har nog Universums ballaste mamma. Förlåt på förhand till alla som tänkte ta illa upp.

Jag går förbi min mamma
Mamma - "Emily!?"
Jag - "Ja!??"
Mamma - "Hur stavar man till Nig*erdigg?"
Jag - "Haha, varför undrar du och vem ska du skriva det till!?"
Mamma - "Jag ska skriva till en kompis och berätta vad ni lyssnar på för musik"
Hahahaha!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

haahahahhaa niggerdig!!

2009-03-07 @ 17:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0