Så att ni slipper undra...

Som några av er kanske vet så har Igor och jag gått skilda vägar. Ett gemensamt beslut och vi skildes som vänner. Anledningen till varför det tog slut var bland annat för att vi var just detta, vänner.
Ångrar inget med Igor, vi hade många bra stunder ihop, men ibland måste man face the facts. Även om det gör ont.

Jag citerar min vän:
"Du gav kärleken en chans, det måste man, ibland funkar det och ibland funkar det inte"
"Tänk så här Emily, livet handlar till 10 % om vad som händer med dig och till 90 % hur du väljer att hantera det... "

Det är sant, jag försökte få det att funka, men går det inte så går det inte. Världen går inte under och livet går vidare.
Jag önskar honom allt gott och all lycka i framtiden. Jag kommer finnas här för dig precis när du vill!

Är sjukt glad för mina vänner just nu. Vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan er. Och tack för alla värmande ord.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: pegah

Kul att höra att det går bra för dig trots omständigheterna :)

2009-03-18 @ 21:01:42
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: Micki

Oj....:( ring om du vill prata gumman!! Puss love you

2009-03-18 @ 21:33:00
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det känns som att du tänker rätt iaf :)

2009-03-19 @ 09:59:42
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns inget du inte klarar Happy! What doesnt kill you only makes you stronger! (Skrämmande tanke eftersom du redan är så stark :P) LETS LIVE! Pusspuss

2009-03-19 @ 10:45:22
Postat av: Anonym

Ja! Det är jag! Flädie...

2009-03-19 @ 10:45:57
Postat av: nikko

me no likey

2009-03-19 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0