Skynda skynda!

Kom nyss hem från ytterligare ett träningspass. Julia och jag var på gymmet i nästan två timmar. Tro mig när jag säger att somliga nästan dog på vissa övningar, haha! Nu har jag by the way 2 stycken "guldpluppar" vid mitt namn på the wall of fame på aktiverum. Kan ju redan få jättemånga fina priser. Men jag sparar som sagt till att värva 10 st så att man får en resa till Stockholm. Inte långt kvar nu, höhö! Hade förresten mina nya sneakers idag. De jag köpte på Entré. Sjukt sköna och sjukt bling:iga!

Nu måste jag snabbt hoppa in i duschen, för sen är det nog dags att hämta min bil från servicen och sen är det raka vägen hem till Tilda där även Anna "the twin" kommer att vara. Ska bli så sjukt kul att träffa dem igen. Var ju typ flera år sen sist! Kanske tar med mig Natopato också! Som sagt nu måste jag faktiskt springa. Hoppas alla har det bra i detta myskoväder vi har fått. Sol, snö, sol, snö, sol... come on already, haha!


Jepp, alla är där någonstans!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Dajana

HAHAHAHAHAHAHAAHHA BRUN UTAN SOL! HAHAHAHAHAHAHAHAHA EMILY DU DÖDAR MIG!! hahahahah DU ÄR KNÄPP JAG LOVAR ;p

2009-03-25 @ 13:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0