Sushande!

Igår hämtade jag systrarna Wawer, Ugglan och Flädie (Amanda och Julie) från jobbet och sen stack vi till Fuji take away för alldeles för god sushi. Sushi minst 3 gånger i veckan är vad vi satsar på. Därför är det lika bra att ni lär er att när man ska gå och äta sushi, då sushar man. När vi var mätta rullade vi därifrån och körde till Amandas "nya" lägenhet. En skrämmande upplevelse måste jag säga. Men optimisten Amanda ser tydligen potential i lyan! Vi stod i alla fall och rev bort tapeter i några timmar. Blev en massa snack om snusk, haha! Och för att inte glömma citatet "roliga killar är skitroliga". Nä, allvar!? Haha! Spelade in en liten video också. Vi körde en MTV cribs "and this is where the magic happens", haha! Lägger in den någon dag.

Senare på kvällen blev alla sugna på att träna. Så det slutade med att Julie skrev in sig på riktigt och Amanda fick träna en gratisvecka på Aktiverum. Sen kom Niko-piko också! Vi gick på ett pass step basic. Wawers var dock yra som höns i början men till slut hajade dom hur man skulle göra, haha! Det är svårt att vara bäst när man tränar med en elit som Nikolina och mig, haha nä skämt åsido! Det var riktigt skönt att träna igår. Jag blev dock som vanligt svettigast av alla.

Efter träningen när jag hade lämnat "hönsen" i respektive gård stack jag och åt en sen middag hos en kompis. Mycket gott måste jag säga. Inte Thai Corner, men mycket gott, haha!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ako

Det måste ju vara en otroligt bra kock som du äter med!!

2009-03-24 @ 18:23:06
Postat av: Micki

ååååååååh sushiii!! vad heter det ni har tagit där? asså så är det nån "meny"? haha ;P PUSS!

2009-03-24 @ 19:17:37
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0