Tant Kollberg!

Jag kommer snart hamna i en ålderkris! Igår när jag stod och borstade mitt hår, så såg jag att något glänste till lite extra mycket. Vad finner jag? Inget mindre än ett styck grått hårstrå!!! Fattar ni! Mitt första gråa hårstrå och jag är endast 22 år! Hur ska detta sluta. Rynkor och gårhårig i min ljuva ungdom. Jag var tvungen att spara hårstrået, haha! Så det ligger i min ficka i mina byxor nu, så att jag alltid kan påminna mig om hur kort tid av min ungdom jag har kvar, haha! Nä nu ska vi inte överdriva. Tror ni inte mig så kan ni ju ta er en titt på denna bilden. Hälften svart och hälften grått!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, kunde inte låta bli att skratta - sorry! :p

2009-03-24 @ 17:30:13
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Hehehehe, du är rolig du!!

2009-03-24 @ 19:42:23
Postat av: Anonym

Heheheheh, du är rolig du!!

2009-03-24 @ 19:44:07
Postat av: Erik W

Jag var där, tänk, jag var där när det hände, jag fick se det, jag fick till och med känna på hårstrået. ditt första tecken på åldern är på väg

:-)

Hur ska detta sluta!?

Jag kanske får rätta dig lite, det var inte grått utan vitt!

Men vi alla tycker om dig i alla fall :-)

2009-04-14 @ 08:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0