The bite!

Det här är ett litet inlägg om en macka och en tjej som alltid vill åt det godaste

Haha, nej men seriöst! Tog en fika på Entré idag och somliga tyckte att jag var tvungen att ta en bild av min macka. Just för att den såg så otroligt dum ut. Jag blir ganska mätt på ganska lite nu för tiden, och efter en halv macka orkade jag verkligen inte mer. Men jag var ändå otroligt sugen på det där godaste i mitten ni vet. Så jag tog helt enkelt bara en bit av det godaste. De som plockade disk måste ha undrat sen. But then again, why bother!?


Och lägg märke till att den biten som inte blev uppäten på den andra tallriken hade passat typ perfekt i min lilla håla, haha! Jag vet, jag är störd!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kanelbullen

Helt ärligt,den som bryr sig om ett sånt litet sött "chunkhole" kan inte ha mycket till liv! Eller så har personen ett sjukt bra liv nu så att denne orkar bry sig...ja röstar på det sista! ;O)//Pöss pöss

2009-03-21 @ 03:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0