Things could be worse!

Jag kan till 100% säga att idag var en sådan dag då man skulle ha sjukat sig från jobbet. Under de två åren jag har jobbat på företaget så har jag aldrig sjukat mig! Om man räknar bort den gången då jag blev tvungen att åka in till sjukhuset med ambulans för att jag hade fått gallstensanfall (aj aj). Fast jag envisades dock ett tag med att jag inte ville ha någon ambulans för att jag trodde att jag skulle gå och jobba istället.
Men som sagt, idag borde jag inte gått till jobbet. För det första så är jag för sjuk för att jobba en hel natt. För det andra så brände jag mig otroligt mycket på tungan, damn you varma koppen. För det tredje så gick det ett ammoniak höglarm på jobbet som man fick ta tag i. För det fjärde så hade jag faktiskt plattat mitt hår men eftersom jag var tvungen att springa ut i regnet när larmet kom så såg jag ut som en torktumlad blåsfisk! Önskar att alla visste hur mycket och hur illa ammoniak kan lukta. Och klantarsel som jag är så tar jag givetvis på mig en skyddsmask som inte funkar. Ni vet när man färgar håret och det ibland svider till i ögonen lite och det känns lite kallt. Ta den känslan och multiplicera det med 100 så är ni i närheten av doften på jobbet. Tacka vet jag Tobbe och Anders som hjälpte mig idag!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Im the hero! :P

2009-03-17 @ 06:16:01
Postat av: Em

Yes you are!

2009-03-17 @ 06:23:19
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Danne (Gay 4orce)

Grymt bra jobbat. En eloge till dig tjejen kunde inte vara lätt under de förutsättningarna. Sjuk, svullen tunga och plattat HÅR!



Det med blåsfisken skulle jag velat se :)



Adios

2009-03-17 @ 13:05:37
Postat av: Micki

Aaah, mäkta stolt över dig!!! Puuuss!

2009-03-18 @ 10:33:23
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0