Queen of my castle!

I måndags var jag som sagt och skrev på kontraktet till min lägenhet. Vad jag inte visste var att jag och min mamma skulle behöva vara kvar i ca 2 timmar för att välja ut min egna personliga prägel. Trots att det är en hyresrätt så fick jag välja nästan precis exakt hur jag vill att det ska se ut. Jag fick välja kakel till köket, färger på väggarna, handtag till alla lådor, duschdetaljer, fondtapet och mycket mycket mer. Och bara för att alla ska bli sjukt avundsjuka på mig och "Linn" så måste jag bara dra en kort lista på allt lyxigt som kommer finnas till min lägenhet, hihi:

*Electrolux-paket med inbyggd ugn och micro. Kyl och frys
*Inbyggd diskmaskin
*Inbyggd spishäll
*Fläktkåpa i rostfritt stål
*Stort svart kakel i köket
*Granitbänkskiva i köket. Kommer ni ihåg inlägget där jag sa att jag skulle ha granit i mitt kök en vacker dag. Well, now I do! Ha, mammas kök kan slänga sig i väggen!
*Golvvärme i badrummet
*Dusch i klarglas
*Helkaklat badrum
*Dubbelt duschset där vattnet kommer från ett stort duschmunstycke och även från ett vanligt mindre.
*Tvättmaskin
*Torktumlare
*Fint trägolv i hela lägenheten (förutom badrummet)
*Fondtapet på den största väggen, som jag själv valt ut. Det stod mellan tre olika. Men jag hade nog bestämt mig ganska tidigt för vilken det skulle bli. Mamma och pappa älskar den också.
*Takrosetter (älskar)
*Carport (förmodligen)

Och mycket mer som jag säkert glömt...
Sa jag förresten att det är en drottning som ska bo där? Hihi!

  2
 3  4
Jag valde såklart tapeten på bild 2! Så sjukt fin!



Fattar ni att jag längtar!?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0