Veckan som gått...

Det har inte blivit mycket bloggade på ett par dagar nu. Anledningen till detta är förmodligen att jag är en väldigt "busy woman" haha.
Denna veckan har jag köpt min efterlängtade Dior mascara, värvat Niko till Aktiverum, tränat ca varje dag, ätit rätt, kommit upp på Aktiverums "wall of fame" (har alltid velat vara på en sådan haha) och hållt koll på Nikolinas träning.
Igår tvingade jag henne att gå upp tidigt (på sin lediga dag) för att först gå på ett yoga-pass och sedan ett pass inne i gymmet. Mohaha, I'm pure evil!
Det är så skönt att äntligen börja känna sig smal igen, inte för att jag någonsin var fet, men för jag kan trivas med min kropp nu. Ännu roligare är det när folk på jobbet börjar kommentera att jag har gått ner i vikt. Och det mest chockerande hände igår, när vår nya yoga-lärare kom fram till mig och sa "du är väldigt flexibel, du ska nog testa denna övningen istället". Ha! Jag, flexibel!? Ne! Tacka vet jag Nikolina som fortfarande kommer ner helt i spagat. Sjukt vig den där!


Har blivit en och annan date med Miss Julie på senaste också, av någon anledning har jag alltid träningsvärk i magen efter varje gång vi har umgåtts. Som jag nämnt tidigare så är vi lika på många sätt, det är dock lite störigt att vi har nästan precis samma smak vad det gäller kläder, så vi får börja fundera ut ett system så att vi aldrig kommer med likadana kläder på oss.
Imorgon ska Julie och jag till en öresundskrafts-kompis-kollega på fest. Ryktet säger att det kommer finnas chips och dip där, frågan är om jag kommer kunna hålla mig?! Efter det blir det vad Helsingborg har att erbjuda. Det slutar väl med stämplar över hela armen kan jag tänka mig.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Flädster!

HAHA! I almost look like a deer caught in headlights!...Hyffsat ful bild men den bjuder man väll på eftersom den redan är upplagd.

2009-03-07 @ 11:31:19
Postat av: Micki

Ökej! Vad kostar det egentligen??? Tänkte iaf signa ett år på momangen! Mohaha. Ha så skoj ikväll! Puss dalring

2009-03-07 @ 12:19:13
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikko

uppdatera!!!!!!!! fy skämms haha

2009-03-09 @ 12:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0