Yrväder!

I natt när jag var ute och gick höll jag på att flyga iväg. Jag överdriver inte, det blåser så sjukt mycket ute att min kropp nästan lyfte från marken. Borde kanske äta lite mer då, som mamma säger. Haha!

Denna helgen har gått så otroligt fort förbi, men så är det när man har kul. Nästa vecka blir det ju ännu mer roligheter. En fullspäckad vecka med bland annat träning med Niko, hang och shusha med Julie, träff med Anna "the twin", kvällsdrink, Köpenhamntur och även en utgång på lördag då Gurreburre ska firas.

Något som också är roligt är att jag har blivit medbjuden på hockey. Jag ska se min första riktiga hockey match, och det är inte vilken hockeymatch som helst, no no, det är nämligen Tre Kronor VS Schwiez. Ska bli grymt roligt eftersom det även är i den nya arenan i Malmö där jag redan har varit en gång och kollat på melodifestivalen. Rikigt fin arena! Får se till att ha kameran med mig då! Stort tack till dig!

Nej, nu är frågan om man kanske skulle ta och sparka på en viss matta när man ändå kanske svänger förbi Eneborg senare idag, haha! Det börjar ju bli lite utav en tradition, haha!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

wiiie, hårdträning idag!! faktiskt sugen nu... men kommer inte vara sen! för nu ska jag sticka å jobba! :(

2009-03-23 @ 08:39:04
Postat av: Kanelbullen

Heja Sverige! ;O)

2009-03-24 @ 00:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0