Ärligheten som Gud glömde.

Idag har det varit en helt fantastisk dag! Började med en sväng på Väla dock svek plånboken men det är inget fel på window shopping heller. Efter varuhusbesöket åkte vi vidare till K-föreningen. Där bjöds det på grillat och basket. Yummi in my tummy. Träffade på Niko och Dojan som lekte "The three wise monkeys", i detta fallet var de bara 2 dock. Vi hann till och med med en glass på Sofierokiosken och en sväng förbi min blivande lägenhet. Balkongerna börjar komma på plats, haha. Allt var så bra. Tills någon förstörde allt! Trötta mig!
Jag har bestämt mig för att ski*a i vilket nu. Ödet får mig i sina händer. Gör vad du vill med mig. Det kan nog ändå inte bli mycket värre än vad det är nu. Nehepp, dra på smilbandet och upp med humöret nu då! Det är i alla fall tur att man har så bra vänner i alla fall. Tror som sagt att jag hade gått under utan er. Jag är ganska bräcklig just nu, för er som inte förstod det.





Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0