Barca! Mes que un club!

Inte för att jag brydde mig speciellt om vem som vann CL-finalen igår, men jag höll faktiskt på Barca! Det gjorde nog alla på Pub Norrbro också. Eller ja, alla utom Julie och Iggy! Haha, Christiano kan gå och lägga sig! Valdes är så mycket finare. Ja ja, jag vet man ska inte hålla på lag bara för att killarna är snygga, men jag kan faktiskt inget om fotboll så något måste jag ju få tycka, haha. Julie å andra sidan, hon kunde verkligen sin fotbolls-historik. Hon gjorde till och med Markus (aka tysken) lite imponerad med sin fotbollsfakta. Sen dricker hon öl också. I swear, somethings wrong with that girl, haha! Anypoo, det var en trevlig kväll, med mycket god mat (som jag snart ska svettas bort på gymmet), träffade Martin och gänget också. Alltid lika roligt.

Nu väntar jag bara att en snubbe ska komma hem till mig och leverera min första inredningspryl till min lägenhet, nämligen min biobränsle-brasa. I love love love it!

Imorgon skriver Mickipicki in sig på Aktiverum. Yeay, inte en dag för sent! Jag får ju även min tredje "guld-plupp" på "The wall of fame". Kommer dela förstaplats med någon annan Emelie då. Men vänta bara, det blir denna "Emilyn" som vinner högsta priset!




Love is in the air!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Äh, KLART man kan hålla på ett lag för att det finns en snygging med haha ;P Följer man inte det så måste man ju välja, lika bra att ta hetingens sida dåååå ju! Ja imorrn blir det svittpass! Höööhöö! PUSS!

2009-05-28 @ 21:50:27
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Mia

Hahahaahah som jag skrattade Emily... den andra Emelie med de 3 berömda guld-plupparna sitter mitt emot mig på jobb =D -asg- Du e rolig!

Men passa dig för Emelie är på gång med sin 4:de guld-plupp så du vet ;)

//Mia

2009-05-30 @ 08:05:31
Postat av: Emily

Det är lugnt ;) Har 2 till på g! Hälsa Emelie "to bring it on" hahaha =) Mia.. hm... michelles kusse?

2009-05-30 @ 08:16:18
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0