Bästa dagen på länge!

Har haft en helt underbar dag idag. Den susade förbi, men så går det när man har trevligt. Började med ett besök på Sofierokiosken. Det blev en Alp Olle för omväxlings skull, haha. Min kropp fick sig en riktig sockerchock. Men gott var det. Efter det blev det en sväng till Norra hamnen, på "det vanliga stället", haha. Gud va Helsingborg är vackert, om man bortser från alla tråkiga vägarbeten just nu. När man kom hem blev det grillning igen. Måste ju ätas god mat om man har fint besök, blink smiley, haha!
Tråkigt att jag var tvungen att gå till jobbet sen. Alla jag känner är ju ute och festar mer eller mindre idag. Men jag får som sagt tänka på att jag är på jobbet och tjänar pengar, medans de är ute och slösar bort sina pengar. Hade dock varit roligt att gå på någon av de fester som jag var bjuden på. Suck! Nåväl, nästa helg är jag helt ledig. Hoppas bara vädergudarna är med mig då.



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0