Borat och onyttigheter!

Natten mellan fredag och lördag var lång, en minut kändes som en timme och det kändes verkligen som att jag hade en hel sandlåda i ögnen! Gurre och jag gjorde allt för att hålla oss vakna. Vi hittade till och med på nya sporter. Bland annat ciggpaketsfotboll och "snurra-dig-illamående-på-en-kontorsstol" och MMA på Gurays eget vis. Damn you kvinnomisshandlare, haha! Efter ett tag blev vi sugna på något att äta men som vanligt fanns det nada i kylen. Förutom en riktigt saftig och kladdig kladdkaka och grädde. Men eftersom vi båda bantar så var väl det kanske inte det bästa vi kunde äta. Det slutade dock ändå med att vi båda åt av den. Dock bara i små bitar för att det kändes nyttigare på det viset, haha!


Igår möttes jag av en stor surprise när jag kom hem till Laröd. Mamma hade varit modig. Mer får jag tyvärr inte lov att avslöja, kanske senare i framtiden. Tycker dock synd om mammsen nu. Efter ett snabbt klädombyte (typ som Superman) var vi påväg mot O'learys. Iggypop, tysken och jag satte oss där och kollade lite fotboll och åt lite nachos. Ytterst lite nachos dock eftersom vi nyss hade upptäckt den stora marknanden på stortorget med massa mat från olika länder. Så efter fotbollen sprang vi praktiskt taget dit för att smaka på nästan allt. Iggsy åt paella från spanien, Markus (tysken) fick såklart syn på bratwursten (och blev överlycklig) och jag nöjde mig med en riktigt onyttig crepe med nutella som fransmannen gjorde till mig. Jättekul att de som sålde maten faktiskt bara talade det språket som maten härstammade ifrån. Igor mobbade mig dock när jag skulle köpa engelsk ost från en britt och jag helt plötsligt slog på någon slags brittisk dialekt, haha!
Mitt i maten får vi syn på en stackars kille som förmodligen var på svensexa (det är vad vi hoppas på iaf). Han var iklädd endast en Boratbaddräkt. Inte alls charmigt, haha! Dock väldigt roligt! Undra om taxichauffören gillade att hans naked "hiny" skulle åka med honom?


Ännu en mycket trevlig dag/kväll som avslutades med "nattvardsfest?" på västra berga. Sen kom jobbet ivägen som vanligt!




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0