En helkväll!



Kvällen inleddes med sushi på Fuji som vanligt. Efter det blev det en snabb fika på Waynes. Sen inhandlades det nötter i alla dess former på Tasty house. And then, movie time!
Wolverine, som vi såg var bra, men inte över mina förväntningar. Ironman sitter fortfarande hårt runt mitt hjärta. Det ska krävas mycket för att en film ska bli bättre än den. Det var en riktigt trevlig kväll som slutade mycket bra.

Och för er som undrar så såg jag ut så här igår:

Jag har verkligen fastnat för grönt. Älskar den färgen, damn it!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

asså seriöst, jag vill också gå ner så mycket... :( känns som jag står på samma plats :'(

2009-05-05 @ 18:03:01
Postat av: fia

emily..

nu får ud inte gå ner mer..

du e ju sjukt smal nu ju.

du försvinner snart.. hihi

hoppas allt e bra med dig..

kramis

2009-05-05 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0