En helt vanlig torsdag...

Oj, vilket allvarligt inlägg det blev sist. Ibland måste man faktiskt skriva av sig lite. Det kan man ju säga att jag gjorde.
Anyroad, i torsdags var vi ett gäng som festade till det lite på Ace Link. Ni vet dom nya Sundsbussarna. Martin fyllde år igår så det var bara att sätta på sig partyhatten och njuta fullt ut. Vet inte hur många gånger vi var utomlands igår. Tappade räkningen efter ett tag. Och till sist visste ingen av oss om vi var påväg mot Danmark eller Sverige.
Det bjöds på goda drinkar och pölse på båten. Men magen ville ha mer mat, så Julie och jag beställde in världens största nachotallrik. Fy sjutton, vad gott det var. Så onyttig har jag inte varit på länge.

När vi insåg att vi förmodligen var i Sverige när klockan hade börjat bli en del, hoppade vi av partybåten och satte oss på Hampan. Där stannade vi tills klockan slog 00.00 så att allt folk på Hampan fick sjunga för Martin (och Ogge). Efter det begav vi oss till Harrys där somliga dansade och andra somnade i soffan, haha! Martin var sjukt impulsiv igår måste jag säga. Kanske till och med lite för impulsiv. Några minuter innan det var dags att börja dra sig hemmåt, ja, då beställer "bestefar" in en flaska champagne för 1200:-. Haha, men å andra sidan så fyller man ju bara år en gång om året.
Det blev en helkväll som började bra och slutade ännu bättre!

Och till er som talar mumin: "Solen skiner alltid på Dalhem!"








Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0