Es una obsesion!

Jag tror jag har tjatat om mobilen iPhone i snart ett halvår. Har gott och väntat på att mitt 24 måndersavtal skulle gå ut. Och nu har det äntligen gått ut, och som ett brev på posten kom det ett bra erbjudande från Telenor där man kunde få en iPhone till nästan inga pengar alls. Så jag gjorde det, helt enkelt. Om några dagar sitter jag alltså och petar på min nya, fina och vita iBebis!



Något annat jag tjatar om är ju min vikt. (Förlåt mamma). Vet inte varför jag har hakat upp mig så mycket på att jag måste vara smal. Men jag vet i alla fall att jag gör det för mig själv, och ingen annan. Jag mår så otroligt bra de gångerna när jag står och "spänner" mig framför spegeln och man ser smal ut eller om vågen visar att man har gått ner lite. Det går dock verkligen segt att gå ner i vikt nu, ligger på samma kg och hg varje dag. Tror kanske att min kropp har satt stopp för mig nu. Jag antar att det räcker nu, men jag vill verkligen inte gå upp i vikt i alla fall.


Igår fick jag använda mitt nya Visakort för första gången. Köpte en klänning som heter "Motel wild lily dress". En sekund efter att jag hade beställt den såg jag dock att det fanns en liknande klänning som hette "Motel Emily wild lily dress". Vet inte om den var finare, men den kändes lite bar i och med att jag bara ska ha den till vardags. Eller skulle man kanske till och med kunna ha den till fest? Jag är kluven!


Nu ska jag strax iväg, måste bara sätta på mig ett hyffsat ansikte. Senare ikväll blir det Sandras spinningpass med Nikolina. Känner mig grymt peppad idag. Hoppas Niko pallar ta ett body pump pass efteråt också. Men nu måste jag som sagt gå.



Paparazzibild, hehe.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: pegah

Du är så fin nu gumman, har alltid vatt men du är extra snygg nu och behöver verkligen inte gå ner mer. :) Miss u puss

2009-05-05 @ 16:44:26
Postat av: kim

jag vill också ha iphone - dumma bindnings tid jag har nu och dumma tele2 som inte har iphone :(

2009-05-06 @ 17:32:34
URL: http://kimfoto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du väger för lite Emily! Fyfy, inte gå ner mer, du är så fin så!

2009-05-07 @ 13:24:21
URL: http://emmele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0