Fight!

Då var Rumble of the Kings bokat! Vi fick faktiskt väldigt bra platser med tanke på att vi var så sent på det! Det kommer bli så grymt häftigt! Efter matchen blir det nog en liten krogrunda i Malmö stad. Inte favoritstaden precis, men man får väl ge det en chans till då, haha!
Just nu är jag sjukt trött, men ska som sagt klippa mig snart i Löddeköpinge så det blir kaffe för hela slanten. Kaffe i dropp, haha!
Jag börjar bli duktigt trött på vissa kvinnor som verkar vara i någon slags ålderskris. Hallå! Ni är inte fjorton längre! Ni blir inte yngre! Lär er att  acceptera att vår generation ser fräschare ut än er! Och snälla, om ni nu ska kalla er för vuxna försök att bete er som det också!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Hahaha kan ju inte mer än att hålla med. Ses snart! Puusss!

2009-05-08 @ 19:38:55
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Bea

Hoppas allt är bra med dig :D

2009-05-11 @ 14:15:40
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag läääängtar.. Ska bli kul!

Lite action, det gillar vi. :-)

2009-05-11 @ 23:43:14
Postat av: Sabina

Det var jag som skrev förresten.. :-p

2009-05-11 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0