First of all...

Jag vill börja med att be om ursäkt för min otroligt dåliga uppdatering under helgen, men den har verkligen varit hektisk och fully loaded! Det har handlat om allt från Singstar till fylleceller. Nej, jag hade inte äran att hamna i den iskalla cellen, men det fanns andra som lyckades. Så går det när man trillar in i fel polisbil, haha!

Det har varit en sjukt rolig helg, (om man bortser från all mellanstadie-drama) och jag har nog verkligen tagit igen alla de helgerna som jag har varit på jobbet. Nu blir det dock lugnt ett tag igen framöver. Eller ja, ska ju fira Martin lite på torsdag, men det blir nog bara en "lugn" tura, haha! Miss Julie och jag ska nog dock se till att få födelsdagsbarnet att gunga!

Under dagarna som gått har jag även funderat väldigt mycket. Jag har kommit fram till att allt är så sjukt mycket lättare att vara i ett förhållande. När jag blev singel trodde jag att livet skulle bli så enkelt och allt bara skulle flyta på. Men nu när det gått ett tag så inser man hur otroligt jobbigt det är. Det finns såklart fördelar och nackdelar med båda sakerna, men jag är nog i slutändan endå en förhållandemänniska.
Äsch, vi får se hur det blir med det. Just nu mår jag i alla fall fantastiskt bra. Folk omkring mig gör mig så lycklig!

Här är lite bilder från fredagen då Niko, Fia, Micki och jag festade loss i Mickis lägenhet. Pegah och Denis joinade också en stund innan de körde oss ner till stan. Gud, va stökigt, haha!



Världens hetaste värdinna!






Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Glad för din skull älskling! Love u!

2009-05-12 @ 23:59:01
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0