Flitiga Lisa!

Idag har jag bestämt mig för att vara jätteflitig. Ska börja med en promenad och en tur till vår livsmedelsaffär för att inhandla min bästa vän "krossade linfrön". Efter det ska jag spendera hela min dag i mitt rum för att få rätt på stöket här inne. Jag brukar kunna säga till min mamma att det är en organiserad oreda i mitt rum. Vilket innebär att jag hittar alla mina saker trots att det är jättestökigt. Jag brukar kunna veta var den minsta lilla nålen ligger trots att den är under fem högar med papper och tre lager kläder, haha. Men nu har det alltså gått för långt. Jag hittar inget längre! Fick just leta efter min iPhone i en kvart, och då är det illa. Trots att den låg under min kudde, haha!

Jag hoppas att rummet är rent igen innan 18.00 för sen blir det träning igen med systeryster. Jag tror dock att vi båda har någon slags av värk sedan träningen igår och från måndagen. Men vi biter ihop och går på ett step-svett-pass istället!

Sa jag förresten att nelly.com har fått in sina fina Wonderland-bikinis igen. Så denna gången snabbade jag mig sjukt mycket för att hinna beställa den jag ville ha innan den tog slut igen. Yippie, I love it! Nu har jag inte bara en snygg bikini, utan 2 varav en är min heta Ed Hardy. Micki och jag kommer glänsa i dem, haha! 

Nä, nu kör vi!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Vad fint det blev....

2009-05-13 @ 19:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0