G & K's B - Day

På lördagen var det fest igen, denna gången hos Krister och Gezal som fyllde år. Deras lägenhet på Elineberg var packad med folk. Jag kom dit lagom sliten efter fredagens bravader, haha! Men det ordnade upp sig efter några timmar, haha. Jag var väldigt sugen på att dra till Cardinal efter festen, dock var jag den ende. Så det fick bli Tivoli igen för andra kvällen i rad. Krister jobbar själv på Tivoli och även andra på festen likaså, så jag har ingen aning om varför de vill festa på sin arbetsplats, haha! Men kul var det!

Denna veckan är det rehab för hela slanten. Gymmet och nyttigheter hela veckan! Ikväll blir det spinning med Niko, kanske till och med en solning. Efter det blir det avokado och ris. Yummi!

Bilder från ferren!





Och här är årets tribute från fredagen. Måste tillägga att vi inte beter oss så här i vanliga fall. Men det finns andra som gör det, på riktigt! But we've only got love for you!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: nikko

HAHAHAHAH pallar inte den sista bildeN!!!! bääästa <3<3

2009-05-12 @ 18:26:54
Postat av: Micki

HAHAHAHAHHA inte jag heller :P

2009-05-12 @ 23:57:38
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0