Helgen som blev lite för lyckad!

I sann Promoe-anda vill jag börja med att säga "tack som fan kap kun kap" till alla som har kommenterat bilderna. Verkligen jättefina kommentarer och det har till och med tagit mig några dagar att komma ner på Jorden igen, haha! Men nu är jag tillbaka efter en riktigt bra helg. En helg där jag inte ens intagit en droppe sprit, haha. Nej, det är sant, man kan ha kul ändå! Det har varit allt från badminton till minigolf till sushiätande och en lite lagom promenad från Fredriksdal till Laröd. Har dock även varit sjukt onyttig hela helgen, men så går det när man är i bra sällskap.


Fredagen började med att Sabina, Martin, Hampus, Robin och jag körde till Malmö för att se Rumble of the Kings. En upplevelse utöver det vanliga vill jag lova. Ännu bättre än hockey, och absolut ännu bättre än fotboll! Killar med bara överkroppar och magar som man förmodligen skulle kunna hyvla ost på, det kombinerat med blod. Kan det bli bättre?
Det var inte så många stormatcher egentligen, men alla väntade på den sista matchen då Jörgen Kruth skulle in i ringen och slåss. Jörgen Kruth är tydligen sjukt stor i Japan, de har till och med gjort en Barbiedocka av honom där. Anywho, när matchen började hann Jörgen pryla den andra snubben i ca 30 sekunder innan han gav upp och Jörgen vann. Haha, så kungligt! Det var i alla fall sjukt häftigt att se.
Här är lite bilder och videoklipp för att ni också ska förstå hur ballt det var:



Jepp, även Paolo Roberto fanns på plats. Han var alltså inte hemma och skrev kokböcker den kvällen. Uttrycket "släpp TVn" passade honom sjukt bra, så som han bröstade upp sig. Kostymen höll på att spricka. Men vi gillar honom ändå. Speciellt när han blir upphetsad över att någon halvt slår ihjäl den andre, haha!


Här har ni ett videoklipp där jag filmar Jörgen Kruths éntre och det andra är från tv4. Där är hela (långa) 30 sekundersmatchen:

 



Efter matcherna blev vi lite törstiga och somliga av oss tog en öl, andra en cider och andra Ramlösa på puben "Bar-celona". Efter det blev alla såklart även hungriga så vi traskade vidare till Max på Lilla torg. Vem finner vi (jag) inte där om inte självaste Jörgen Kruth. Klart han också måste äta. Han kom fram till oss och frågade om han fick lov att fotas med oss. Självklart ställde vi upp. Eller var det tvärtom? Haha!



Sabina lyckas dock blunda på bilden. As a matter of fact, hon lyckades blunda på två bilder. Martin som tog bilderna tog ju två stycken för säkerhets skull. Men icke sa Nicke! Sabina hade bestämt sig för att sova brevid Jörgen, haha!

Det var en mycket trevlig kväll i Malmö och Baltiska hallen. Det kommer absolut göras om i framtiden!
10 kr till den som gissar rätt på vilken del av Malmlö Sabina posar i:

Ingen gissning? Får väl berätta då.
Roooosengååård såklart!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mim'z

Jag måste bara säga att du har grymt snygga ögonbryn. Noppar du dem själv eller går du till någon i stan? Tippsa;) Hahah!

2009-05-26 @ 17:16:58
Postat av: Sabina

Ok, jag gjorde en blunder. Eller två.. haha!

Måste ha varit för att jag flög iväg in i drömmarna värld :-D

Tack för en trevlig kväll Emily!

2009-05-27 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0