I heart Jordan

Hittade lite bilder på min mobil från Jordanien. Trots solen är framme i Helsingborg så saknar man ändå det extremt varma klimatet där nere. Önskar man vore ekonimiskt oberoende så man kunde åka var man ville, när som helst.





1. - Jag ligger och jäser vid poolen och Röda havet
2. - I jeepen, mitt ute i ingenstans. Jeepen höll på att inte ta oss hem igen
3. - Ringen som jag köpte av beduinerna
4. - På väg ut mot marknaden
5. - Högst uppe på ett berg
6. - Fotade medans jag red på kamelen
7. - Middag på hotellet. Skål
8. - Stekning pågår
9. - Ett par sådana här kunde slinka in under frukosten. Fy skäms
10 . - Jag i en utav sofforna på Mariott. Ni ser bara en tredjedel av den, haha!
11. - Ja, det fanns gott om öken i Jordanien.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ako

Jag vill vara där igen!!

2009-05-03 @ 00:52:18
Postat av: nikkkoo

jag vill också dit :( haha

2009-05-03 @ 10:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0