Levis nästa?

Det har varit lite dött här på bloggen några dagar. Men nu är jag tillbaka med nytt material, haha! Kan börja med att berätta att jag idag har gjort min första fotosession med en person till i samma bild. Vem den personen är får ni se när bilderna är klara.

I söndags skulle jag på casting för en hälsoprodukt men det visade sig att kontaktpersonen hade blivit sjuk och sagt till alla utom stackars mig, haha. Så där stod jag som ett fån, redo att läsa manus. Men icke sa Nicke! Gick in på min mail från min iPhone i hopp om att hon kanske hade lämnat ett mail. Men inte det heller. Däremot hade jag fått ett annat mail om en session som skulle äga rum samma dag. Så det tackade jag till. Det blev en väldigt vardaglig och spontan sådan. Men fina bilder ändå. Jonas L är jätteduktig!


Och idag var *peeeep* och jag alltså på en ny fotosession som blev sjukt cool. Vi fotades i bara jeans, bara jeans. Alltså helt bara överkroppar. Det var Benny och hans syster som assisterade som gjorde en jättegrym plåtning idag. Har dock inga färdiga bilder att visa från Benny aka Baz. Men däremot så knäppte syrran "Rikkelina" några bilder med sin egen kamera eftersom hon också ska bli fotograf. Visar en liten sneak peak sen. Men om några dagar kommer alltså de riktiga bilderna upp på bloggen. Då vill jag höra vad ni tycker. Både ris och ros! Uppfattat!? Haha, nej men det var en jättebra och trevlig dag på Gåsebäck. Och min mot/medspelare skötte sig jättebra trots att det bara var hans första gång.
Nu blir det jobb igen. Men imorgon väntar löpning i Pålsjöskog! Och för att inte tala om fredag! Då är det ju för sjuttsingen Rumble of the Kings i Malmö! Fett ös!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa S

vad fin du är!

Synd att jag inte hann träffa dig när jag var nere i Helsingborg men vi kommer tillbaka längre fram och då vill jag träffa dig!

Ha det så bra,

Kramar från Lisa och Juli

2009-05-21 @ 08:48:29
Postat av: Anonym

2009-05-21 @ 08:49:33
Postat av: Cornelia

Gud, vad snygga bilder, Emily!

Fixa lite modelljobb till mig också, för fasiken :p

Vill också få en chans att se så snyggt cool ut, som du, hehe :)

2009-05-21 @ 09:56:15
URL: http://corneliahbg.blogg.se/
Postat av: Anonym

uuh är det igor? man ser det på tatueringen.

2009-05-21 @ 10:22:06
Postat av: Micki

Mmmmm sexi mamiii!! Hihi ;)

2009-05-21 @ 11:44:38
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikko

ÄLSKAR bilderna, så jävla fina på er båda!! love love love them!

2009-05-21 @ 13:11:36
Postat av: em

Ja du Tanja, det vet man aldrig

;)

2009-05-21 @ 13:53:06
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: fia

så fina kort.. super fina.. ska bli kul å se dom andra :).. kramis

2009-05-21 @ 18:36:17
Postat av: Dzejna

fina bilder, spec den längst ner! :)

2009-05-21 @ 20:23:55
URL: http://agic.blogg.se/
Postat av: Fotograf Niklas Wibom

Hej Emily.



Har försökt komma i kontakt med dig för ett fotografiskt uppdrag i malmö, men utan att lyckas.

Har fröken Emily någon möjlighet att komma i kontakt med mig ?



Med Vänlig Hälsning



Niklas Wibom

Fotograf



"Det säger KLICK varje gång vi ses"



Postadress ( ej besöksadress):



Sandvångsgatan 5

S-216 15 LIMHAMN



Tfn: Kvällstid / Helger: 070-218 05 88

Tfn Dagtid: +45 31 96 70 74



E-mail: [email protected]

Webb: www.niklaswibom.com



MSN: [email protected]

2009-05-22 @ 00:14:24
URL: http://www.niklaswibom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0