Poor Rhi-Rhi!

Detta är seklets tråkigaste lördag enligt mig. Men, det är väl sånt som hör till när man är singel. Man måste ha tråkigt ibland. Det finns inget mys och inget kel alls! Det suger! Sen att jag ska jobba i natt gör ju inte saken bättre.

Fastnade på perezhilton.com och jag kan bara säga att det är synd om Rihanna, men samtidigt borde hon veta bättre. Han har publicerat nakenbilder på Rihanna. Bilder som sägs ska ha kommit från hennes mobiltelefon. Den blev dock stulen, och personen som stal den såg väl bilderna som lättförtjänta pengar. Undra vem hon skulle skicka bilderna till?



Och detta var "de snälla" bilderna.

Men det kvittar egentligen vad Rihanna än gör. Hon kommer ändå alltid vara min idol!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0