Rumble of the Kings!

Den 22 maj är det alltså dags för Rumble of the Kings i Malmö. Tycker att det är så sjukt coolt med K-1 och Muay Thai. Kan fastna flera timmar framför tvn mitt i natten när det sänds på tv4 sport. Det är ju inte så många tjejer som gillar att kolla på sånt. Men själv älskar jag fighter där blodet stänker, haha! Inte helt fel att killarna är halvnakna heller.

Ska åka dit med Sabina från jobbet. Den bruden tränar själv thaiboxning på avancerad nivå. Det ni! Jag hade passat mig, haha! Själv tränade jag jujitsu i lite yngre ålder. Tog mig ändå upp några grader och några bälten men jag blev aldrig bättre än min pappa som hade svart bälte. Det kan man inte tro om honom, haha!
Vi vet dock inte vilka platser vi ska ha än, parkett eller läktare? Det blir ju i alla fall inte "ringside" för det slutar väl med att man kommer hem helt blodig. Det kommer i alla fall bli riktigt häftig och ytterligare en ny upplevelse. Tror till och med att detta blir mina första live kampsportsmatcher. Sen får man ju även se den gamle räven (och min facebooksvän) Paulo Roberto. Woho! Lite avundsjuka är ni allt, eller hur killar!?




Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0