Sommar, sommar och sol!

Minns ni Sommar-hajk? Jag minns i alla fall låten i slutet av programmet. Jag må ha varit ung, men texten sitter fortfarande som berget inne i mitt lilla äggahuvud, haha! Men bara som en liten parentes, idag gick vår skrivare på jobbet sönder. Det var hur många som helst som försökte laga den, men inte ens männen i huset klarade av det. Gissa vem som fixade den till slut dock? Just det, det finns nog allt något i det där äggahuvudet, haha!

Vilken dag det har varit. Jag har inte rört mig många meter idag. Hann dock göra ca 100 situps. Ibland får jag flipp! Men annars har jag mest bara legat på gräsmattan i trädgården under världens finaste träd som blommar. Kände mig lite som Ferdinand under sin korkek, hehe.
När klockan slog 17.00 var hela familjen samlad för lite mat. Vi grillade kotletter och åt (svensk) nypotatis. Jättegott! Till efterrätt hade mamma gjort panacotta och vid sidan om det fanns en stor skål med smarriga jordgubbar. Tror ni jag njöt eller?


Igår var jag som sagt på Hampan. Först med Linda och någon fjortis och sen med min älskade Julie-bulie! Andra nära och kära var också där såklart. Men det märktes att vi inte hade träffats på ett tag för vi höll på att avbryta varandra hela tiden med nya spännande saker som vi inte hade berättat. Och när vi väl börjar prata, då finns det inget stopp på oss. Tror det finns folk som jag intyga det. Anypoo, det blev en hel del intag av flytande substanser i glas, stora som små. Så när klockan blev 01.30 kände vi att det var dags att stänga för kvällen. Så vi drog oss hem. Go och glada, haha!
Vårkänslorna börjar verkligen titta fram nu. Vad gör solen med en egentligen? Jag har så mycket kärlek som vill ut!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0