Syttonde maj!

Åh, så mycket kul som händer just nu. Måste börja med att säga att den nya engelska Wallander filmen har kommit ut nu, and I'm in it! Dock bara i typ 2 sekunder, but still! Ska försöka få en bild på det från tvn. Så skulle ni hamna på BBC's kanaler, kolla efter Wallanderfilmerna och mig i en gul klänning, hehe!

Den 17 maj ska jag på casting. Min första casting med manusläsning faktiskt. Är sjukt nervös. Man får ju inte ens en chans att öva på det. Det är något nytt företag som ska lanseras snart, även internationellt. Får jag jobbet så ser ni mig snart göra reklam för någon slags hälsoprodukt. Yippie! Inte helt fel med lite extra cash heller.

På fredag, mina damer och herrar. Då händer det grejer vill jag lova. Bland annat så blir det nog ett besök på den "hemliga" klubben, haha! Kommer bli en kväll som man sent glömmer känner jag på mig. Får definitivt inte glömma kameran. I'll see you at Mickis place!

Nu måste jag skynda mig, måste ju hinna med något annat innan träningen och jobbet.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Yeaaaj!! Det är nog dom som mår sämst egentligen :)

Men va kul det ska bli med lite paaartyyy på fredag! Önskar bara att jag var lika sexig och smal som dig!! Jag ska spinna imorgon fy faan! Hihiii. Vi ses mycket snart på Aktiverum woohoo! Älskar dig med min lilla tolle. Puss

2009-05-06 @ 20:11:56
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikko

wwwwwwiiie pardeyy på freiiidag ;DD

2009-05-06 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0