Trajningsvörk!

Torsdag:
Fick min efterlängtade biobränsle-brasa, den är så vacker! Nu saknas det bara en lägenhet att hänga upp den i. Suck, det känns som att det är evigheter till november. Funderar på att ta med en hammare och lite spik och åka till Olympia. Ska man ha något gjort, får man för faskien göra det själv, haha! Just nu känns det som att jag kommer hinna gifta mig och skaffa barn innan det är inflyttningsdags.

Kvällen bestod utav body pump, Julie, Sambuca och träningsvärk. Som vanligt, en "helt vanlig torsdag".



Fredag:
Började med att somna jättesent, eller snarare jättetidigt. Minns att det var ljust ute, så klockan måste ha varit minst 4 eller 5 på morgonen. Vaknade dock ändå ganska tidigt och åt lite frulle i form av "kifla" som inte var alls lika god som den var i Kroatien. Spånande därefter på en idé om att Sanna skulle öppna ett bakeri med alla hennes goda bakverk plus den omtalade smörgåstårtan och såklart kifla på det riktiga viset. Det hade blivit succé!

Därefter vet jag inte hur mycket vi hann med på några timmar innan jag skulle till jobbet. Det blev i alla fall ett besök hos våra favoriter på Fuji Takeaway. Efter det hämtade vi upp Tysken (aka Markus) och Julie för att spela lite dubbelbadminton. Jag kommer inte ihåg senast jag skrattade så mycket som jag gjorde idag. Julie och jag började med att spela mot boysen, det gick väl sådär, haha! Det hade gått mycket bättre om vi hade varit lite mer seriösa. Så vi fick spela mot varandra istället. Julie var grymmare än jag trodde, men jag är fortfarande grymmast! Igge och jag var i samma lag men vi höll på att döda varandra med racken när båda skulle ta fjäderbollen. Jag kastade mig till och med på golvet ett par gånger bara för att få tag på den. Så går det när Julie kör "fult spel", haha! But "I took one for the team".


Innan jag stack till jobbet hann jag träffa lil'sis Niko som äntligen har tagit av sig peruken och klippt sig ordentligt. Så sjukt fint. Det skrek "sommar" om henne! Nikopiko har nu en ljusare päls med slingor. Jag önskar att jag kunde vara blond. Tycker det är jättefint med riktigt skandinaviskt blondt hår. Dessutom hade det passat mig bättre då jag ibland blir kallad för "blondin". När jag gick i gymnasiet och vi hade studentmiddag gick priset för "årets blondin" till ingen mindre än mig! Jag gick givetvis upp på scenen och höll ett kortare tal om hur stolt jag var. Tackade även såklart mamma och Gud, Haha!


Nix, nu ska Guray och jag fortsätta att sitta och lyssna på deprimerande låtar och tycka synd om oss själva!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahaha så söt du e :D:D love u 2 sistaaah <3 :D

2009-05-30 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0