Clinky clonky music...

Eftersom jag inte skrivit om min träning på länge så tänkte jag nu trötta ur er lite med det igen. Träningen går jättebra, som vanligt. Det blir oftast 4 pass i veckan, och nu har ju även Jennifer joinat oss på Aktiverum. Denna veckan tänkte jag gå fullt ut och träna något varje dag. Kanske inte på torsdag dock då jag förmodligen beger mig till Halland. But so far so good! Det var inte många timmar sen som Jennifer och jag satt på spinningcykeln och svettades som dårar. Och senare idag ska triss i dam (Micki, Jennifer och jag) gå på Emelies indoorwalkingpass. Hoppas nu bara att vi får tre maskiner brevid varandra så vi kan skvallra och snacka lite gojja också. Det gäller att förena nytta med nöje, haha! Något man inte borde förena med träning är godis. Men ändå så står det två godismaskiner i entrén på Aktiverum. Why? One might ask. Ingen aning, men det blev iaf M&Ms till mellanmål för Jennifer, haha!

Innan jag åkte till jobbet igår fick jag lyssna på skönsång och akustisk guitarr. H spelade en hel drös med låtar. Blev jättesugen på att sjunga. Efter julen någon gång kanske jag tar tag i det på riktigt, om mamma håller vad hon har lovat. Blink blink.
Kan inte få en av låtarna som H spelade ur huvudet. Har alltid älskat den låten. Hade verkligen ingen aning om att du hade sådana talanger vännen! Riktigt uppskattat!

Här har ni den:


Led Zeppelin - Stairway To Heaven


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0