Donera en filofax!

Jag har insett hur mycket jag behöver en filofax (eller en filodilo som man kallde den i femman, haha). Dagarna är alltid fullspäckade med saker som man måste göra och ärenden som måste uträttas. Så om någon känner med sig att de har en eller annan almanacka för mycket så är det bara att dela med sig.

På schemat idag:
08.15 - Slutar jobba för dagen och är förhoppningsvis trött när jag kommer hem så att man kan sova ut ordentligt för en gångs skull.
14.00 - Vakna för att promenera till stan och Capo di Capo.
17.00 - Åka med brudarna till gymmet
19.30 - Date med Annika
21.00 - Träffa Juliebulie för lite mys och kanske k.o.m.p.i.s.

Och där emellan ska jag: Handla mat, äta, diska, städa och tvätta. Get set, GO!

Nu avrundar jag denna, (ska bara kolla vad vi har för väder) mörka och tråkiga onsdagmorgon med ett uppiggande klipp med världens ballaste president.

God morgon till alla som nyss har vaknat, och god natt till sådana som mig själv.




Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

IPhone som filofax?

2009-11-11 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0