Frankly my dear, I don't give a damn!

Yeah so, bloggen har hållt sig tyst under några dagar nu. Har väl hamnat i en så kallad "bloggsvacka". Ett mindre i-landsproblem nu för tiden. "Oh no, jag har inte bloggat på 5 dagar, hur överlever man?". Sanningen är väl i och för sig att jag inte förens nu har återställt mig ordentligt från helgens FETA BRAVADER, men jag har ändå varken haft tid eller lust för att blogga. Om jag skulle ha bloggat de föregående dagarna hade det nog ändå bara sett ut ungefär såhär:

Idag har jag tränat (och träffat Micki och Jennifer)
Igår jobbade jag (och träffade Micki och Jennifer)
Idag har jag tvättat och krympt mina kläder (och träffat Micki och Jennifer)
Igår städade jag och kom på att jag verkligen behöver en dammsugare (sen träffade jag Micki och Jennifer)
Idag gjorde jag tacos och var vaken till 06.30 (sen träffade jag Micki, sen sov jag till 18.30 och sen träffade jag Micki och Jennifer igen)

Anypoo, den 20 november ska jag och massa andra brudar (bland annat Micki och Jennifer, haha) gå och se New Moon på bio då den har premiär. Ser fram emot det väldigt mycket då jag är på utbildning hela den veckan i Falsterbos snobbigaste delar. Så det blir ett skönt avslut på veckan. Alla tjejer är ju helt galna i Edward (ni vet, killen som aldrig har sett solen). Det är som sagt bra, för jag tuktar istället efter Jacob Black. Han om någon ser väl bra ut!? Jag får ju typ ensamrätt på honom nu, haha!



Nu är frågan: Hur många gånger skrev jag egentligen Mickis och Jennifers namn? Haha!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0