Fredagsmysets oväntade besök...

I fredags lagade jag mat till mina favorit-tjejer Micki, Julie och Jennifer. Det bjöds på thaigryta med ris och Rocky road-glass till efterrätt. Fina fisken för kistan vill jag lova. Men mitt i vårt extrema superchillande får vi plötsligt besök av tre ambulansmän, i uniform och allt. Är det varje kvinnas dröm eller vad, haha! Nej, skämt å sido, det var Salle och hans kollegor som inte hade något bättre för sig. Så dom parkerade sin gul och gröna "skåpbil" utanför Skansen och hängde med oss ett tag. Min mat var till och med uppskattad där, haha! Kock nästa!?
Jag hade nästan kunnat göra en reklam för Gevalia den dagen. "när du får oväntat besök", till fullo! Det får dock inte upprepas flera gånger, vill ju inte att mina grannar ska tro att det är något fel på mig. Äsch, who am I kidding, jag är faktsikt ganska sjuk ibland. Dock på ett helt annat sätt!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

Tiitiii <3

2009-11-10 @ 16:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0