Glädjerus i mitt hus!

Jag vet inte vad det är/har varit med mig idag. Det var längesen jag var så glad som jag har varit de senaste dagarna. Jag har verkligen ingen aning om vad det kan bero på. Kanske är det mitt nyinköpta köksbord? Kanske är det mina underbara vänner, eller så är det bara en salig mix av allt.
Utan att låta som en fullständig psykopat nu, så satt jag i min lägenhet igår och skakade (mina händer darrade på riktigt) för att allt kändes så sjukt bra. Och när jag skulle till jobbet senare på kvällen höll jag till och med hastigheten på vägarna för en gångs skull. Och inte nog med det, jag vevade även ner en ruta och spelade världens högsta musik für alle. Damen i bilen brevid mig trodde nog att jag var full! Och ja, om man kan bli full på glädje så hade nog mitt körkort rykt!
Anypooperscooper, idag var pappsen och jag i Ystad för att hämta mitt köksbord på Ohlssons Basar & Bosättningsaffär. Det var verkligen helt omöjligt att gå igenom hela affären utan att börja shoppa andra saker. Stället har ju allt! Det är som IKEA, fast billigare och inte lika mycket mångfald. Jag kunde gått där i timmar, men fick hindra mig själv eftersom vi var tvugna att köpa bordet och stolarna innan dom stängde. Men några extra prylar blev det i alla fall.

* En ljusstake
* Julkulor som jag la i min äppelskål för att få lite julkänsla, haha!
* Lila tvålpump
* Lila ljuslyktor
* Shotglas

När jag kom hem lastade vi snabbt in allt och sedan skruvade jag ihop bordet vilket var förvånadsvärt enkelt. Jag började nästan tro att jag var händig. Men när det var dags att skruva ihop stolarna släppte jag dom tankarna snabbt. Jennifer kom och hjälpte mig, och på en halvtimme hade vi fått ihop vår första stol. Sedan hade vi inte tid för fler. Men jag har en stol att sitta på nu!!! Den ser dock väldigt ensam ut, så imorgon fortsätter projektet. Det kommer bli så fint när allt är på plats!



Detta är ren glädje!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0