Happy thoughts!

Som ni vet så var vi i Köpenhamn i lördags. Vi var ett ganska stort gäng som höll ihop (åtminstone stundvis). Det finns inga ord som kan förklara känslan att vara på Sensation White!! Vi dansade konstant från 20.00 till klockan nästan var 03.00. Jag vill till Amsterdam nu! Det sägs att det är ännu bättre, om det nu går!
Jag hade kunnat skriva om Sensation en hel natt, men man måste verkligen uppleva det! Och de som var där och säger att det bara var sådär, well, then it's just not your thing!

Jag vill bo på Sensation! Jag ska åka till Parken igen, slå upp ett tält och sen sitter jag där tills nästa år. Vem är på!? Perkele satana, varför finns det inget liknande i Helsingborg!?? Nej, det är bud på att flytta utomlands, till ett varmt land, där dom alltid spelar sådan musik. Vad sägs om Ibiza?



Låten som ger oss gåshud just nu!

Bilder från lördagen (resten finns som vanligt på FB):





Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0