helsingborgshem.se

I december kommer Helsingborgshems nyhetsblad ut till samtliga hushåll i Helsingborgsregionen. Närmare 80.000 exemplar kommer att tryckas. I tidningen kommer det finnas ett reportage om bland annat Villa Skansen. Där intervjuade de även mig samma dag som jag hade fått nycklarna och precis börjat flytta in. Så om ni läser reportaget och ser vad jag har sagt, kommer ni förmodligen kunna ana en gnutta upprymdhet, haha! Mina kommentarer är väl inte så värst sofistikerade, men väldigt ärliga. Så det är mest: "Aaaaah, jag har en lägenhet (hoppar upp och ner)!!"

Här är några bilder som reportern tog medans jag flyttade in i Villa Skansen. Snacka om förföljd i sin lägenhet, haha! Låt mig också tillägga att jag inte hade gått och lagt mig ännu efter nattjobbet då bilderna togs.




Foto: Jonas Linné

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Herega

Bra reklam för Hbg-Hem med en svart person i deras hus ;)

2009-11-06 @ 19:28:14
URL: http://Lobotomera-alla-som-bloggar.nu
Postat av: Brun utan sol

Hahaha Herega!! Jag är faktiskt BRUN! ;)

2009-11-06 @ 20:18:31
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0