Huvud axlar knän och tår!

Morgonkul:



Hur är det möjligt att förändras så mycket på 3 år? När jag kollar igenom mina gamla bilder på datorn så är det ju inte ens samma människa jag kollar på längre. Kan inte fatta att jag hade ett sådant där "tjockishuvud" för några år sedan. Saknar dock mitt tjockishår!
Men seriöst, det ser ut som att jag hade blivit stucken av någon insekt och fått en allergisk reaktion i hela nyllet, hahaha! Nej, nu slutar du mobba Emily! Nej! Okej då! Eh va!? VA!?

Jag behöver sova, eller hjälp! Haha!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har läst din blogg hur länge som hälst nu & måste bara ge dig kredd för din förvandlign. Du verkar vara en härligt person och NU syns det verkligen att du är bekväm i din kropp (även om vi tjejer aldrig riktigt blir nöjda). Kan du inte skriva hur du gick till väga när det kom till Kosten & tränningen de första månaderna, det är här jag alltid fastnar. Trännar för mycket - äter för dåligt eller Äter riktigt nyttigt - Tränar alldeles för lite....

2009-11-14 @ 12:22:44
Postat av: E.M.I.L.Y

Sabina :Kan du inte skicka din mailadress ist. så skriver jag där =)

2009-11-15 @ 00:19:00
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jo men aboslut, riktigt snällt utav dig!;)

2009-11-15 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0