I love house music

Det finns tre låtar som rullar på repeat i Villa Skansen. Det var någon som försökte överrösta mig med rock-musik idag, men han fick så att han teg, haha! Nej, jag försöker inte bli vräkt! Men ibland måste man spela riktigt bra musik riktigt högt.
Tänker dock nästan alltid på min fiol-lärare B-G när jag lyssnar på sådan här musik. På någon konstig vänster skäms jag lite. Jag kan höra min lärare säga "Musik? Kallar du detta musik?" Haha!
Men, vem bryr sig. Jag lyssnar på det mesta och just nu är jag i en house-fas! Klassisk musik kan jag lyssna på när jag har blivit en gammal dam som sitter på Kungshults äldreboende och dricker kaffe på bit.

Ni som inte var på Sensation, eller ni som inte gillar housemusik (typ mamma) behöver inte göra sig besvär. Men jag vet minsan några galningar som flippar ur totalt om dom tycker på play!

*host* Nova Ford *host*  *host* Micki *host*




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0