I vuxet sällskap

Igår började jag dagen med en "stadig frukost" i form av flingor och fil i glas. Det blir lätt så när tallrikarna tar slut, haha! Lite senare fikade jag med pappa på Koppi där min bror jobbar. Det börjar bli lite utav en vana nu, en bra vana! Vi diskuterade framtidens studier i Göteborg och pratade om mina aktier, sen lyssnade vi på ett live-jazzband som spelade. Lite sådär lagom vuxet kändes det skulle jag vilja säga, haha! Jazz är faktiskt sjukt underskattat. Det blir ju ett sånt skönt gung när dom sätter igång. Nä, förmodligen inget jag själv skulle lyssna på hemma på Spotify, men väldigt skönt att dricka sin chai latte till.

Senare på kvällen blev det spinning med Jennifer vilket också resulterade i att vi förtjänade en god middag, "mammas pojkar" och "SOS Gute". Påminn mig att köpa Buffalo wings nästa gång jag maxishoppar. Gud, så gott!

Nu slutar man strax jobba. Tror ni att jag tycker att det är skönt att det är fredag? Japp! Skulle egentligen varit ledig hela helgen men det visade sig att jag ska hoppa och in och jobba på Pascha på lördag. Och på söndag, ja då händer det andra grejer. Ska nämligen till Göteborg för lite skojsigheter. Mer om det senare!

Ha en trevlig helg!





Ciao!


Kommentarer
Postat av: johanna

sv: thaaaaank! :D btw, haha fil & müsli är fan godare i glas än i tallrik :D:D kör så varje dag, sjuuukt nice!

2009-11-06 @ 08:14:23
URL: http://johannadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0