Avsked

Igår fick jag reda på att mitt företag har förlorat det stationära objektet jag sitter på till ett annat bevakningsföretag. Detta innebär att jag från och med den sista januari inte längre kommer jobba på den arbetsplats som jag har varit på de senaste 3 åren. Det går inte ens att beskriva hur chockad och ledsen jag blev när jag fick höra det. Jag har väl aldrig riktigt haft några nära väktarkollegor utan de kollegor jag har haft är ju de som jobbar på objektet. Och nu, helt plötsligt, måste jag lämna alla dom! Förstår ni hur mycket det suger!?
Det kommer bli så tråkigt att inte kunna sitta och äta frukost med Uffe och resten av Coor-killarna. Och Hanna med resten av tjejligan (som jag iofs kan träffa på fritiden), det kommer inte bli samma sak! Jag tror inte folk förstår hur go'a människor som jobbar här! Hur ska jag klara mig utan Thai-Tonys sjuka historier och alla härliga gruppledare?
Jag har ingen aning om var jag kommer hamna i framtiden. Det kan bli allt från Perstorp till Höganäs och kanske till och med dagtidsjobb. Antar att jag får glädja mig åt att jag i alla fall fortfarande har ett jobb. Men detta kommer ändå bli jättesvårt att smälta.
Jag hoppas att några från mitt jobb läser min blogg och förstår hur mycket ni har betytt för mig. Det är tack vare er som jag varje dag har gått till jobbet med ett leende på läpparna, likaså när jag har gått där ifrån.
Usch, jag kommer sakna er! Hoppas att ni inte glömmer mig och att de nya väktarna är lika bra som mig, haha! Tvivlar på det dock, hahaha!


Trogen bloggläsare
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0