Kaffestirr!

Fredag:


* Vaknade vid 08.00 snåret
* En kopp kaffe i Villa Skansen
* Åt Kellogs utan mjölk
* Gymmet
* Duschade
* En kopp kaffe till i Villa Skansen
* Glömde äta
* Promenerade till stan
* Drog ut H från Telenorbutiken på hans rast och fikade på Espresso house med en kaffe latte
* Handlade lite julklappar
* Sprang på Lucas på kullagatan, tog en kaffe latte med honom på K & co
* Fick mms av både Tony och Björn på jobbet. Dåliga nyheter
* In på Telenor igen och fick en stol placerad bakom mig. Satt i chocktillstånd tills de stängde och larmade butiken.
* Promenerade upp till Jennifer

Tror ni mitt hjärta slog 180 slag i minuten sen eller? Japp! Jag får nog börja äta bättre och dricka mindre kaffe!
Annars finns risken att jag kommer se ut så här:


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Peter Nordin

Du måste vara rädd om dig, Har du bytt till Telia ännu?

2009-11-30 @ 18:55:19
Postat av: Nisse batong

Hola !



Hur är det med dig då?

2009-12-02 @ 18:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0