K.O.M.P.I.S återträff

I onsdags var det dags för K.O.M.P.I.S igen. Det är alltså då Pascha nightclub förvandlas till ett stort vardagsrum med mysiga soffor och dämpat ljus. För dom som vill finns det som sagt även Nintendo Wii, fussball, Twister och massa annat skoj.
Micki, Sara, Fia och jag samlades först hos Jennifer för att smutta på lite vin och äta lite sushi. Jag älskar verkligen sjögrässalladen som man kan köpa till. Det låter jätteskumt, men om ni ger den en chans så kommer ni märka hur slibbigt god den är! Jag å andra sidan ska jag nog vänta ett tag med att äta den igen, av olika skäl, haha!
När vi kom till Pascha hade Lucas varit jättesnäll och dukat fram rosévin och massa annat i en myshörna till oss.
Roligt var också att Ilir (ni vet, den snälla albanen) kom på besök från Malmö. Kvällen avslutades dock lite konstigt och en promenad som brukar ta 5 minuter hem till mig från Pascha tog istället 30 minuter, haha!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

hallå jennifer gillade ju inte den bilden längst ner! den får du nog ta bort.

2009-11-29 @ 12:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0