Lederhosen!

Det här är en varning till alla som hade tänkt att ha på sig lack, läder eller skinn på ett ställe där man vet med sig att det kommer bli rekordvarmt. Just don't! Jag begick det misstaget i lördags då jag jobbade i garderoben på Pascha nightclub. Innan kvällen tyckte jag att det var lite ballt med lackleggings, skinnstövlar, läderbälte och skjorta. Jag skulle nästan vilja kalla mig själv Läderlappen, men efter nästan 5 timmar av slaveri i garderoben ångrar jag nästan att jag inte gick dit i badkläder. That place was on fire! Jag tror till och med att jag droppade lite svett på en killes hand under kvällen. Då känner man sig sjukt sexig, eller inte!

Anymoon, jag var så sugen på att dansa hela kvällen (trots alla otrevliga, odrägliga och onyktra människor). Så när mitt svettiga pass var över drog jag, Molle aka Dolph Lundgren och Serdar aka Söderberg (haha) till Cardinal i hoppet om att få dansa den sista timmen som de hade öppet. Det slutade dock med att vi kickade gamla klassiker i bilen påväg till McDonalds istället, haha! Snacka om change of plans.

Kvällen/natten avslutades med en något annorlunda "efterfest" hos mig där Jennifer (aka "jag har inte druckit något alls!") var den ende som egentligen hade rättighet att efterfesta. Hela natten kretsade runt en tumme som till en början skrämde livet av mig då någon hade lagt den på min tv-bänk i smyg. Men när jag sedan fick se ett häftigt trolleritrick med tummen förvandlades plötsligt min skräck till någon slags tolvåringsmani. "Gör det igen, gör det igen". "Jag vet hur du gör nu, men visa mig tricket igen" Haha, än idag vet jag inte riktigt om Jennifer förstod hur tricket gick till. Men sedan kan hon ju också slänga ur sig kommentarer som till exempel: "Var ligger centrumet i Kanarieöarna?" Haha!

Nattens groda: "Are you trying to impress the brides?" - Någon som inte kom på hur man sa brudar på engelska.

En stor tumme upp för det!



Ciao!

 


Kommentarer
Postat av: English Bride!

Haha english bride i love a good bit of swenglish xx

2009-11-11 @ 00:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0